Mesafeli Satýþ Sözleþmesi

Tüketici Kanunu’na göre, “Sebep Göstermeden Cayma Hakký” ürün tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde geçerlidir.

Evidea olarak bu hakký kendi müþterilerimize özel 21 gün olarak revize etmiþ bulunmaktayýz. Bu süre içerisinde iade koþullarýný saðlamak kaydýyla ücret iadenizi talep edebilirsiniz. Bu aþamada sizden herhangi bir ücret talep edilmez. 

Satýn aldýðýnýz ürünleri ambalaj, fatura ve ürüne zarar vermeyecek þekilde deneyebilirsiniz. Ürünlerlerin montajý, kurulmasý ile ilgili sorun yaþadýðýnýzda veya eksik parça olduðunu düþündüðünüz durumlarda müþteri hizmetlerini arayýnýz.

Ýade etmek istediðiniz ürünlerin, orijinal ambalajlarýnda, tüm içeriði ile birlikte eksiksiz olarak, fiziksel açýdan hiçbir hasar görmemiþ ve kullanýlmamýþ olmasý gerekmektedir.

Ürün orijinal ambalajýnýn zedelenmiþ olmasý durumlarýnda ürünün tekrar satýþa sunulabilir olmasý koþulu aranýr.

Ýade etmek istediðiniz ürün ile birlikte faturasýnýn da mutlaka gönderilmesi gerekmektedir.

Ürünü teslim aldýðýnýz þekliyle iade etmeniz gerekmektedir. Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapýþtýrýlmýþ ve kargo koli bandý ile bantlanmýþ ürünler kabul edilmez.

Kiþiye özel üretimi, kesimi veya boyamasý yapýlan ürünler, niteliði itibarýyla iade edilemeyecek ürünler ve tek kullanýmlýk ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. 

Ürünün beðenilmemesi veya keyfi iade durumlarýnda kargo ücreti müþterilere aittir.

Ýadeniz, Mesafeli Satýþ Sözleþmesi’ nde yer alan “Cayma Hakký” ve “Cayma Hakký Kullanýlamayacak Ürünler” þartlarýna uygun olmalýdýr. Firma adýna fatura edilen ürünlerin iadesinde yasa gereði Ýade Faturasý þartý aranmaktadýr.


KUSURLU ÜRÜNLERÝN ÝADE EDÝLMESÝ

Sipariþleriniz kargo firmasýna teslim edilmeden önce kalite kontrol testlerinden geçmektedir. Yine de ürünlerde herhangi bir kusur olmasý durumunda iadelerinizi, teslim tarihinden itibaren otuz iþ günü içerisinde yapabilirsiniz.

Ürünlerin hasarlý olarak tarafýnýza geldiðine dair MUTLAKA kargo yetkilisine HASAR TESPÝT TUTANAÐI ile hasarlý ürünleri teslim etmeniz gerekmektedir

Ürün elimizie ulaþtýktantan sonra üretici firma ile ilgili yapýlacak kalite kontrol testi sonucunda kullanýmdan kaynaklý bir kusur yoksa ürün bedeli tarafýnýza ödenir veya isteðinize baðlý olarak baþka ürünle deðiþtirilir.

Kusurun kullanýcý hatasýndan kaynaklý olmasý durumunda üretici firma tarafýndan belirlenen onarým bedeli ile onarým yapýlýr veya yeni ürün fark bedeli ile yeni ürün gönderimi yapýlýr.


ÜRÜNLER PAKETTEN EKSÝK VEYA HASARLI ÇIKARSA NE YAPMALIYIM?

Kargo firmasýndan teslim aldýðýnýz pakedi kargo görevlisi eþliðinde açýnýz. Herhangi bir eksik veya kusur tespit ettiðinizde kargo görevlisine tutanak tutturabilirsiniz. Bu tutanak ile müþteri hizmetlerimiz yaþanan aksaklýðý en kýsa sürede çözüme ulaþtýrýr.


ÝADESÝ OLMAYAN ÜRÜNLER 

• Orijinal kutusu/ambalajý bozulmuþ tekrar satýlabilirlik vasfýný kaybetmiþ, bir baþka müþteri tarafýndan satýn alýnamayacak olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

• Sticker, Taþ Duvar Dekoru ve Aynalar; bu ürünler sipariþinizle birlikte sizin için özel olarak üretilir. Bu nedenle bu ürünlerin iadesi mümkün deðildir.

• Duvar Kaðýtlarý; duvar kaðýtlarýnýn paketi açýldýktan sonra tekrar gönderilmesi ve satýþý mümkün olmadýðýndan iadesi mümkün deðildir.

• Minder ve Armut Koltuklar; bu ürünlerin büyük hacimli olmasý dolayýsýyla kargo edilmesi zahmetli ve nakliye esnasýnda kolay hasar görebilen ürünler olduðu için iadesi mümkün deðildir.

• Kurulum Yapýlmýþ Mobilyalar; mobilyalar kurulum yapýldýktan sonra tekrar sökülürken birleþim ve menteþe yerlerinde hasar oluþmaktadýr. Bu nedenle kurulum yapýlmý mobilyalarýn iadesi mümkün deðildir.

• Ýade için gönderilen ürünler Teknik Servis tarafýndan iadeye uygunluðu incelenir(gerek görülmesi durumunda tedarikçi firmaya test edilemesi için gönderilebilir). Ýadenizin onaylanmasýnýn ardýndan, satýn alma þeklinize göre hesap numaranýza veya kredi kartýnýza iade tutarý yansýtacaktýr. Ortalama ücret iade süresi 15 gündür.